Çok Cici Çocuk Patiği Yapılışı

by - Eylül 12, 2014

Merhabalar tekrar :)
Sevgili arkadaşım Ayşegül'ün nette bulduğu bir patik tarifini çevirdim ve sizlerle paylaşmak istedim.
Çok kolay bir tarif olduğu için hemencecik yazıverdim. Tarif patiğin genel tarifi tarifi veren bayan türlü türlü modeller yapmış,onları da paylaşayım sizlerle.. Ve bu da tarifin orjinalinin olduğu blog.. KRAWKA Ayrıca burdan resimli anlatım da mevcut,mutlaka ziyaret edin..

Patiği daha büyük yapmak için 4.satırdan sonra artırmaya devam edebilirsiniz, veya iki kat iplikle örmek de patiğin daha büyük ve kalıp gibi durmasını sağlayabilir.

Bu arada Ayşegül patik örmekte ustadır Facebook sayfasını ziyaret edin derim BURADAN










Tarifte Kullandığım Semboller ve Anlamları

X : Sıkiğne bakınız
V : Artırma bakınız
A : Eksiltme bakınız
CC: ilmek kaydırma bakınız



1. Sihirli halka içerisine 6X = 6
2. 6V = 12
3. 2V,2X,4V,2X,2V =20
4. 3V,4X,6V,4X,3V=32
5-16. 32X
17. 31X,CC Kapat.
18. Kapattığımız yerden sağa doğru 3 sıkiğne sayıp oraya ipimizi takıyoruz ve 24 X örüyoruz.Örgümüzü ters çevirip geri dönüyoruz.
19-24. Bu sıralarda geri gönüp 24x örüyoruz,topuk kısmı oluşuyor.
25. 3X, A, 14X, A, 3X=22
26. 3X, A, 12X, A, 3X=20
27. 3X, A, 10X, A, 3X=18
28. 3X, A, 8X, A, 3X=16
29. 3X, A, 6X, A, 3X=14
30. 3X, A, 4X, A, 3X=12
31. 3X, 4A 3X=10
32. 2X,3A,2X=7
33. İlmekleri iç kısımdan görünmeyecek şekilde topluyoruz.

Üzerini istediğimiz gibi uydurup süslüyoruz..Yardıma ihtiyacınız olursa buraya yorum yazabilirsiniz.
Kolaylıklar diliyorum...




Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. Ben bunlara bayıldııııım :)))
    Çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  2. Büyükler için olanı var mı? bunların...
    (kendim için değil yanlış anlaşılmasın bir arkadaşım için:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç yanlış anlamadım gerçekten de :))))
      Büyükler için olanı yok ama 4.sıradan sonra artırmaya aynı oranlarla devam edersek daha büyük bir model oluşturabiliriz ;)

      Sil
  3. Arkadaşıma söyleyeyim hemen örsün:))) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Harika bunlaaaaaaaaaaaaaaaaaar

    YanıtlaSil
  5. Bayildim cok guzeller. Paylasim icin sagol.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzeller bayıldım hepsine. Ama o kadar yeteneksizim ki maalesef örmem mümkün değil:)) Ama satan bir yer olsa 4 yaşında oğlum var ona kış için kesin alırdım:))
    Paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. I hope you can understand me xD so...thanks for share! I love the slippers

    YanıtlaSil
  8. bu patikler harika ellerine emeklerine sağlık balım :))

    YanıtlaSil