Tilda Dikiş Meleği-Tilda Sewing Angel

by - Ekim 14, 2014

Merhabalar Dostlar,
Bu aralar kumaş oyuncaklara özellikle de Tildalar merak sardım.
Beni çok fazla zorlamadığı için zevkle dikiyorum kumaş oyuncakları. Beğendiğim her modeli elimden geldiğince dikmeye çalışıyorum. En çok da Tilda dikmek istiyordum ve sonunda eğri büğrü de olsa bir Tilda diktim.

tilda

Bu Tildamız Dikiş Meleğiymiş. Elinde dikiş makinesi ve kafasında makaradan tokası vardı. İmkanlar dahilinde ben bu kadar yapabildim. Kumaşlarımı canım arkadaşım Evrim gönderdi. her daim destekcim canım benim.. Hangi hobiye el atsam beni malzemesiz bırakmaz.Çok teşekkür ediyorum burdan sana..

İlk acemi işim oldu. Selülitlerimiz var biraz :)) İdare ediyoruz işte..
Evde fotoğraf çekilmeyi bekleyen iki küçük oyuncak daha var. Güneşli bir günde fotoğraflarını çekebilirsem  inşallah onları da göstereceğim size. evet topluluk fotoğrafımızı da yayınlayalım..


Evet dostlar ben kesmeye dikmeye devam edeceğim bir müddet, düşünen herkese tavsiye ediyorum. Öyle çok zor değil :)
Hepinize mutlu,huzurlu bir gün diliyorum.. Sevgiler...

Benzer Yayınlar

16 yorum

  1. Çok güzel olmuş, bayıldım bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmus, gayet düzgün görünuyor, hem tilda dedigin biraz selülitli olur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten miii.. Çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize..

      Sil
  3. Demetcim çok tatlı bir bebek olmuş . İlk Tilda bebeğin ama maşallah çok çok başarılı ve şeker . Bu arada tekrar teşekkür ederim canım mailim ulaşmıştır inşallah.. çok öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sevindim beğenmene,çok teşekkür ederim, mail ini aldım zanım rica ederim ne demek ,çok öpüyorum...

      Sil
  4. Bence çok başarılı olmuş. Gayet profesyonel işi duruyor. Harikaaa ben bayıldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok mutlu ettiniz beni,sevgiler..

      Sil
  5. Çok güzel olmuş balım çok. Ellerine emeklerine sağlık :) Elbisesi de pek yakışmış. Harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, sayende biliyorsun.. Çok teşekkür ederim iyiki varsın :)

      Sil
  6. Demetçi'ğim bence haksızlık ediyorsun kendine, ellerine sağlık çok güzel olmuş. Hem kim ya da doğadaki ne kusursuz ki, (gerçi ben selülit göremedim ama ) Tildaların niye olmasın selülitleri? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracığım çok sevindim beğenmene..Vallahi yakın çekim yapmadım o yüzden pek belli değil selülitler :D Tildalar da selülitli olsun değil, çok hoşsun yaaa,çok teşekkür ederim canım benim,çok öpüyorum seni...

      Sil
  7. Amigurumi de bir numaraydın bence Tilda bebeklerde de bir numara olacan gibi ben hiç yamukluk göremedim çok güzel olmuşlar eline sağlık... darısı başıma bende öğrenmeyi çok istiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy estağfurullah canım bir numara olmak göz nizam işi, Senin gözünde öyle olmuşsam ne mutlu bana,çok teşekkür ederim. Tilda bebeklerin o kadar çok hayranı ve dikeni varki ben çooook çalışmama lazım :)

      Sil