Yeşil Saçlı Küçük Elf - Kumaş Oyuncaklar

by - Ekim 16, 2014

Günaydınlar dostlar,
Küçük minik bir oyuncak diktim bu kez. Kendisi yeşil saçlı bir elf :)
Acemi olunca kolay işlerle başlayalım dedik, kulakları dikmek biraz uğraştırdı ama amigurumilerden tecrübem olduğu için çok da sıkıntı etmedim. Kalıbı biraz yamuktu,dikince düzelir dedim ama düzelmedi. bir dahakine elle çizilen kalıpları kendim düzeltip öyle keseceğim. Bu da değişik bir çalışma oldu benim için.



Bu arada bir de kedicik diktim.Fırsat bulduğumda fotoğrafını çekip yayınlayacağım. unutmadan tabi Tildalara devam ediyorum :)
Hepinize mutlu huzurlu,bereketli günler diliyorum..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bu bebeğe acemi işi demek büyük haksızlık çok başarılı çok da sevimli olmuş bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok sevindim beğenmenize ..

      Sil
  2. Çok şekermiş! Bu yaşımda ben bile bu yumoş ile uyuyabilirim :)

    http://yeserenyaprak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş canım ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yaptığın her işte çok başarılısın,ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. demetcim buna nasıl acemi işi dersin süper olmuş.bayıldımmm!

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin bir elf!
    Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  7. Merhaba demet hanım; öncelikle harika bir bloğunuz var.sizi instagramdan da takip ediyorum. İki çocuk annesi,, amigurumi ve kumaş bebek yapımına ilgi duyuyorum.nasıl öğrenebilirim ayrıca kumaş bebeklerde ne tür kumaş kullanıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil